Kuinka päästä sydämeen vahingoittamatta itseäsi

Sydän on helppoa! Kuka tahansa voi tehdä sen! Pääset vain juoksumatolle ja juoksut, kuinka vaikea se voi olla !? Nämä ovat kaikki lausuntoja ihmisiltä, ​​jotka siirtyvät nollaharjoituksesta kardiopohjaiseen rutiiniin. Valitettavasti he sanovat sen vain kerran, ensimmäisenä päivänä. Toisena päivänä he ovat sohvalla eivät pysty liikkumaan ja valittavat vammoista.

Jos haluat välttää tämän tilanteen, lue alla olevat vinkit.

Ketä vastaan ​​kilpailet?

Sydänliikunta ei ole kilpailu tai kilpailu; se on puhtaasti siellä palvelemassa harjoitteluperusteista toimintoa. Tästä syystä älä työnnä itseäsi liian kovasti, kun aloitat ensimmäisen kerran. Ota rauhallisesti. Jos tämä tarkoittaa, että ensimmäisissä istunnoissasi ei ole muuta kuin kävelet tunnin ajan puistossa, pidä sitä menestyksenä!

Kun tunnet kehosi ja terveytesi paranevan, lisää rutiiniasi lisäämällä raskaampaa toimintaa.

Pidä aikataulu

Raskas sydäntoiminta on shokki keholle. Mutta se on jotain, jonka kehosi voi oppia valmistautumaan aikataululle. Kokeile ja tee sydänharjoitteluasi samaan aikaan joka päivä.

Venytä se!

Jos luulet, että venytys on noinoille, sinun ei pitäisi harjoittaa. Muista venyttää lihaksesi ja nivelsiteet täysin ennen jokaista sydänistuntoa ja sen jälkeen.

Käytä oikeita kenkiä

Jos suunnittelet juoksemista, hanki Jalkakaapin Groupon Coupons -sivun kaltaiset juoksukengät. Jos aiot lenkkeillä, varmista, että saat lenkkeilykenkiä. Jos haluat vain kävellä, varmista, että saat oikeat kengät. Jos harjoitat väärää kenkiä, voit aiheuttaa vakavia vahinkoja ja estää kuntoasi etenemistä.

Hydraatio on ratkaisevaa

Kun suoritat sydänharjoittelua, sinun tulee aina olla täysi vesipullo kätevä. Huolimatta siitä, mitä saatat ajatella, et menetä painoasi hiki kautta, joten juomalla vedellä menettämäsi nesteiden täydentäminen ei estä etenemistäsi.

Vaihda se

Kukaan ei koskaan kerro sinulle, että sydänharjoittelu on nautinnollista. Ei siksi, että siitä ei saada tuloksia, vaan koska se on yleensä tylsää toimintaa. Kierrä aktiviteettejasi siten, että et tee samaa harjoitusta jokaisen harjoituksen aikana.

Sydänliikunta voi olla suuri etu niille, jotka haluavat lisätä kuntoaan tai jopa vähentää kehon painoa. Ennen kuin aloitat, ota nämä vinkit huomioon ja kuuntele vartaloasi menemällä estämään vammoja.

Comments are closed.